dilluns, 29 de juliol del 2013

L'actor Eugeni Alemany actuarà en l'acte de presentació de la Setmana Cultural Alternativa


Divendres 2
20:30h, Monòleg a càrrec d’Eugeni Alemany al centre Cultural Joan Fuster.
  
Que qui és Eugeni Alemany? Doncs que ens ho conte ell.

Em diuen Eugeni Alemany, sóc de Sueca i fa anys que treballe a la tele (Telecinco, Cuatro,  Antena 3, Canal 9…). He sigut guionista, reporter, presentador, he llogat “patinets” a la platja de El Perelló i ara, a més, faig espectacles teatrals. Gràcies a la meua feina he estat a molts llocs diferents i he conegut a tot tipus de gent.  He informat de molts tipus d’esdeveniments: des de reportatges de cinema com els Oscars, Cannes, Sundance… a competicions esportives de primer ordre com finals de Champions, Roland Garros… passarel·les de moda internacionals com la de Milà, Roma, París… i, a més, he fet la guitza a polítics de tot signe ideològic en
programes com “Caiga Quien Caiga”. Amb Gallardón, més que la guitza, quasi vaig estar apunt de pegar-me un morrejó (http://www.youtube.com/watch?v=jM5rnQ-eswA. Igual, si ens l’haguerem pegat, ara seria ministre. Hi ha qui després de viure moltes coses decideix escriure un llibre amb les seues memòries. Jo m’estime més contar-les. Primer perquè encara estic viu i em continuen passant coses i eixes coses les vaig afegint a cada nova funció. I segon, i més important, perquè hi ha gestos, moviments o cares que si no els explique en persona perden tota la seua força. D’alguna manera la meua vida s’ha acabat convertint en un gran ‘en directe’


Després de 12 anys donant-ho tot per la tele; de treballar en Telecinco, Cuatro o Canal 9; de viatjar pel món fent reportatges per al “Caiga Quien Caiga” o de recórrer tot el País Valencià amb el “Trau la Llengua”, Eugeni Alemany vol compartir la seua visió àcida i molt divertida de la vida. Així que si vols saber com es fan els programes de la tele o perquè el país està com està, no et pots perdre aquest espectacle. S’abonarà un donatiu (3€) a l’entrada del Centre Cultural Joan Fuster.