dimecres, 29 d’abril del 2009

Opinió sobre la Calçotada


Està opinió ha sigut escrita per al bloc de beniarresaldia, Fede ens la passa per que creu que és del nostre interés i com ho és del nostre interés i a més a més creiem que també pot ser del vostre la publiquem al bloc.

jaume Gómez Garrido ha deixat un comentari nou al vostre missatge "Ateneu Popular Arrels: IV Calçotada Popular": 

Hola gent de Beniarrés, soc un xic qeu viu al comtat,he estat llegint els vostres comentaris i m'agradaria deixar la meua opinió al respecte. Gràcies a aquesta gent "arrels", l'ideologia que porten sembla més que raonable.Si no fora per aquestos col.lectius de gent, estic ben segur que hui, la nostra llengua i la nostra cultura potser ja siguera la castellana, amb els seues característiques que porta, aquesta gent fa que les tradicions ja siguen de les regions limítrofes al País Valencià es mantiguen ja que seriem totalment absolt pels castellans.Ara mateix vixc a Madrid i no pots imaginar-te la rabia que tenen perquè jo amb la meua gent parle a la meua llengua, tan sols el simple fet de parlar ja siga valencià o català em possen el cartell de nacionalista,perquè??? Segons l'article 6é de la Constitució el Valencià és llengüa oficial a l'Estat Espanyol, i ja no et parle pel meu nom Jaume, açí a Madrid perquè osties tots em diuen "te diré Jaime que a Madrid es así", perquè?jo em dic Jaume a València, a Madrid i a la Xina. Estem en un mon on no es respecta res, per això recolçe a aquest col.lectiu que mantinga les festes populars ja siguen d'on foren i respecte a la calçotada,ja siga d'on fora la tradició està fent que Beniarrés es conega a tot arreu. L'única cosa que no comparteixc son les pintades, però ja et dic que no son l'únics, ja que espanyolistes i tota mena de creències estàn representades a totes les parets, i es una cosa que mai m'ha agradat.
Gràcies